Så nemt er det…

Så nemt er det, at skifte til JEBA Nyvang – Opsig din nuværende aftale, og vi klarer resten.

  • Vi sørger for at modtage alt materiale fra tidligere bogholder
  • Vi opretter den nye sag i vores system
  • Vi udarbejder velkomstbrev der udsendes til samtlige kunder, leverandører mm. denne godkendes af ejeren inden afsendelse
  • Der afholdes møde omkring fuldmagter, adgang til bank mm.
  • Vi skal helst senest efter 6 uger fra overtagelsesdagen modtage en afstemt åbningsbalance fra tidligere bogholder
  • Vi holder løbende kundekontakt – ønsker kunden at afholde møde omkring virksomhedens drift, vil vi ALTID stå til rådighed.

Det er nemt, enkelt og sikkert at skifte bogholder – vi vil hjælpe dig hele vejen. Udgangspunktet tages i dig og dine behov.


Derfor skal du vælge JEBA Nyvang som din fremtidige bogholder/kontoradministrator

  • Du får egen direkte bogholder eller kontoradministrator med stor faglig kompetence, som har det fulde overblik over netop din virksomhed.
  • Du kan tilgå dine data døgnet rundt.
  • Du får individuelle løsninger, som passer netop til dig.
  • Vi ser muligheder frem for begrænsninger.